19 Mart 2013 Salı

ZAMANE ÇOCUKLARI


saat 17:20 civarı kızım okuldan geldi. kapıyı açtım.hoşgeldin kızım dedim  ama  bana yüzü bile dönük değildi. cantasını koyar koymaz  çok mutlu , heyecanlı bir şeklide anne ben arkadaşımla  istanbul'a gideceğim dedi. bu arada kızım ilkokul 2 'ye gidiyor.
  bende hazır cevap sanki yarın gidecek gibi izin vermiyorum dedim. hem neden gidecekmişsin istanbul'a . Winx Clubta Bloom diye karakter var onun konserine gideceğim dedi.
Aman kızım o sadece çizgi film, konseri olmaz onun zaten insan değil. Cevap fazla gec kalmadı tabi dil pabuç gibi ya bizimkinin. Anne zaten o karakter ve karakterin konseri var. ben gideceğim istanbula bana ne diyor hala.
 sen şurdan çarşıya git bende istabula gitmene izin veririm. kızım  AAA  çok basit dolmuşa atlarım beni çarşıya götür derim giderim .. ( o ne özgüven o )
ertesi gün kapıyı açtım kızımın yüzünden düşen bin parca bir önce ki günün aksine çok duragan bir şekilde arkadaşımın anneside izin vermemiş anne  yani gidemeceğim.
yani arkadaşının annesi izin verseydi gidecekti bizimkiler.
kızım büyüyormu ne..

6 yorum:

  1. öyle öyle büyüyolar..işimiz zor :))

    YanıtlaSil
  2. EVET BİRAZ ZOR AMA ÇOCUK BÜYÜTMESİ . BİR ÖPTÜLERMİ GECİYOR HEPSİ

    YanıtlaSil
  3. ALLAH bağışlasın çok şeker,dikkatli olmak lazım.Selamlar.

    YanıtlaSil
  4. :)) büyüyor ve dur bakalım san hiç cevap vermeye bile tenezzül etmeyeceği günler olabilir-özellikle atarlı ergenlik döneminde-:)

    YanıtlaSil

1