3 Temmuz 2014 Perşembe

mezun oldum ben... TEBRİK YOK MU ?

öncelikle  merhaba arkadaşlar. ne zamandır ugrayamadım.telefonun ara kablosu yoktu. neyseki arkadaşımdan aldım ortaya karışık bi post hazırladım.
ilk önce haklı gururumu paylaşmak istedim. fakülte bitti. bana pek bi faydası yok ama maddi olarak.
ama çocuklu ve çalışan biri olarak zor bir işi başardım.bunun içinde hiçte mutevazi olamayacağım.
bu kadar övgü yeter. :)
burası  da ısparta değil tabi. bizim arka taraftaki parkımız. güller çok harika idi bende bol bol çektim.
vereni düşünerek. 



oğumla park keyfi .söz dinlemediği en uçta olmsından belli değil mi DUR DÜŞECEKSİN desemde ben büyüğüm anne cevabı ŞAPPP diye yapışıyor. 





 köye de gittik   taze taze kuzularda vardı..


vazgeçemediğim semiz otları büyüme evresinde.....
gelincikte annemin bahcesinde


oğlum traktöre de binermiş 

oğlumun  yumurtaları taze taze ...oh mis gibi


balonun içindeki
 kızım değişik bi şey geldi bize küçük yerde olunca

bu da oğlum tabiki sıcak havada  ohh  serin serin oynadılar eğlendirler

15 yorum:

  1. Tebrik ederim. Hayırlı olsun mezuniyetin :)

    YanıtlaSil
  2. Mezuniyetiniz hayirli veugurlu olsun

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim süpersin. darısı başıma inşallah (daha okula başlamadığımı düşünürsek epey yolum var galiba)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım başladın mı bitiyor merak etme sen yaparsın...

      Sil
  4. tebrikler gerçekten kolay değil :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler :) İşletme değil mi? Bende bu sene mezun oldum. :) Daha da okumam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim......işletme ama daha okuyacak gibiyim. maalesef yaaa

      Sil
  6. tebrik ederim canım çocukla okumaak gerçekten çok zor.. bende niyetleniyorum bazen açıköğtetimden üniversiteye devam edeyim diye ama yapamam diye üstüne düşmüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim.cidden çocukla zor oluyor. ama başla derim biraz zahmetli olsada sonuc harika oluyor. şap diye tokat gibi yapıştırıyorsun cevapları bir bir gerekenlere

      Sil
  7. Tebrikler. Gerçekten büyük bir iş başarmışsınız.üzerinizden bir yük kalktığına eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle üzerimden büyük büyük bir yük kalktı. tesekkür ederim

      Sil

1