21 Aralık 2016 Çarşamba

KIZIM BUYUSUN BEN YASLANMAYAYIMMMMM


AYAKKABILARIM KIZIMIN....
YANİ KIZIM BUYUYOR YADA BEN YASLANIYORUM..
YANİ ASLINDA BİLİYORUM AMA BOYLEDE OLUNCA Bİ FARKLI OLUYOR İNSAN YANİİİİ.
KIZIM BUYUYOR DEMEKKİ  LİSEYE GİDECEK SONRA İNŞALLAH UNİVERSİTE VEE  SONRASI KUŞ MİSALİ....
BUNLAR ZORUNA GİDİYOR İNSANIN... SNKİ KENDİMİZ UÇMAMIŞ GİBİ...
YA KARŞIDAKİ AYAKKABIYA NE DERSİNİZ
O DA GUYA  UFAK AMA KARŞIMDA YANI O DA BUYUMEKTE...
ALLAH ACILARINI GÖSTERMESİN 
AM.N....

7 Kasım 2016 Pazartesi

ANADOLU WAFFLESİ........


kadın beni görse kızar valla...
yaz tatilinden kalma bu resim....
kadının nerde gerek çalışacağının gösterir bir kare
yaptıkları çok pahalıydı ama ..
gözlemenin içine çikolata ve muz koyuyorlardı...
anadolu waffle si (doğru yazmışımdır umarım)

4 Kasım 2016 Cuma

çakma imam sarığı

oyle uzun uzun tarif anlatamam şimdi....
burcak al.
krema yap
ikisinin arasına koy
dısını h. cevize bula  bula bulaa...
üstu sos. AFİYET OLSUN

26 Ekim 2016 Çarşamba

SİZ BULUN HANGİSİ BENİM....

GALİBA HİÇ RESMİMİ PAYLAŞMADIM. FACE DE , İNSTAGRAMDA YEPILAN BU İŞLEM SANKİ BURADA YASAKMIŞ  GİBİ GELİYOR BANA.... SESSİZ MAHALLE BASKISIMI...YOK YOK ONDAN DEĞİL ALIŞKANLIK DĞİL GALİBA...
SİZ BULUN  HANGİSİ BENİM....

HIIII... HERKESİN İŞİ GÜCÜ YOKTA SENİ BULACAK DİYORSAN DE.... DARILMAMMMMMM   BENNNN.....
BYE......................

24 Ekim 2016 Pazartesi

BİZİM EVİ LALELER , ELALER, TALATLAR BASTI.....

OĞLUM BİRİNCİ SINIFA GİDİYOR VE EN ZORU...
HADİ BAKALIM OĞLUM, AFERİM SANA, OOO NE GÜZEL OKUDUN.....
Bİ GAZ Bİ   GAZ 
TAM GAZ YANİ.....
BİZİM OKUDUĞUM HER KELİMEYİ BİRİNCİ SINIFTA EZBERLEDİĞİMİZİ SANIYOR VE ÇOK ŞAŞIRIYOR NASIL YANİ....:)  :)
NASIL ANNE HEPSNİNİ NASIL EZBERLEDİNİZ ....
ÇOCUKLAR KOMEDİ....
BYE




7 Haziran 2016 Salı

ramazaniniz mubarek olsun

Merhaba herkesin ramazani mubarek olsun.
Bu arada evime tasindim
Yakinda detayli fotolarimi atarim. Yorgunummm

6 Mayıs 2016 Cuma

banyo dekorasyonum hakkında....

merhaba yeni ev tatlı telalar var bende bu aralar tabi
buralardan görüyorum tabi canım ister...
bayomu dekor ediyorum aklımca ama nasıl bilmemmmm
benim çok hoşuma gitti bu kombin bana sıcak gelenlerid gösteriyorum ....
sıcak gelen arkadaşlardan tabi sizde varsınız dedim
vvveeeee
kombinim 



bu davetiye arkadaşlar. banyoma tablo yapmayı dudnuyorum . ferforje çerceve bulamadım. 
aklımdaki deli sorulardan bi tanesini yapıcam galiba... eşim elketirkçi bakır tel çok......gerisini demem yapınca   atarım....



benim begenip arkadaşımı ev hediyesinden kurtardıım alaçatı desenli bayo setim..sanki beyaz amam çok tatlı daha teşrif etmedi kendisi ...bakalım bende merak ediyorum ....

hayalimdeki diğer ürün tabiki FERFORFE.....
içine sabunlar konulacak braz tüllerle süslenecek..

diğer tamamlama ürünümüz banyo seti  ...
bu tatlı sey geldi elime biraz renkleri cansız ama yapacak ni şey yoktu...
gelmişti..
geri vermek ayıp olurdu
herkese by by


5 Mayıs 2016 Perşembe

yaşayan ev dedikleri........................................

YAŞAYAN EV DEDİKLERİ CİDDİ CİDDİ BU ....

BE DA BİZİM BİTEN EVİMİZ.....MODAYA UYUP BENDE BEYAZ İSTEDİM...KÖTÜMÜ ETTİM BİLMEM AMA FERAH DURUYOR EN AZINDAN


ADA ADA DEDİM... SONRA BİRAZ PİŞMANLAR OLDUM AMA NEYSE ADACIM BENİM ....


YATAKODASININ HER TARAFINI BAYAN ZİHNİYETİNE UYUP HERTARAFINI DOLAP YAPTIK...

MAVİ PERDE İSTİYOR AMAM OLMAZ TABİ....KIZ ODASINA PEMBEMİ OLUR HİÇ...


BANYOMUN KLOZET USTU FAYANSLARI(BAŞKA NE DENİR BİLMİYORUM)

OĞLUMUN CANAKKALE ŞEHİTLERİ İÇİN YAPTIĞI PROJESİ 
101. YILI
BÜYÜK OLAN SİNEK ONLARI KORUYOR.
KAĞIT UZERİNE ÇİZİLMİŞ İKİ KİŞİ ASKERLERİMİZ..
CANIM BENİM ...