8 Ağustos 2014 Cuma

OĞLANCI DA OĞLAN KALMAZSA ANNE......(AMAN ALLAHIM)

ya işte öyle arkadaşlar........
nasıl bir cumle bu diyeceksiniz...
çocukların basit ama yalın cümlelerinden bir tane...
düğüne gidecektik sevgili oğlum yemek yemedi.bende seni düğüne götürmem ozaman dedim. gayri-ihtiyari
anne cümleleri...
bizimkinden tak diye bir cevap
-anne beni hırsızlar calar ozaman
ben: gercektenmi
tabi anne beni çalarlar. sende oğlunsuz kalırsın....
zaten oğluncuda tek oğlan bendim. sen aldın.şimdi oğluncuda oğlan kalMAMIŞTIR. EN SON OĞLAN BENDİM. ŞİMDİ YOK.
hem düğünden gelirsin bi bakarsın aaaaa  oğplum yok  dersin ağlarsın ağlarsın...
tamam dedim sen yemek yeme ben seni en iyisi düğüne götüreyimde oğlansız kalmayayım.

ALLAH ÇOCULARIMIZIN ACISINI BİZE GÖSTERMESİN AMİN...






14 yorum:

  1. Hey Allahım yaaa sıpa seni :))))

    YanıtlaSil
  2. :))) çok zekice bir hikaye uydurmuş maşallah ona.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zekasını bu gibiişlerde kullanıyorlar. elini yıka dedinmi ooooo....

      Sil
  3. ya çalınırsa nolcak haklı çocuk
    hayret yaaa son oğlan oooo kıymetini billll.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi teyzesi ya çalınırsa.... evet kıymetini bilmek lazım. yemek yemesin düğüne gitsin...... optum

      Sil
  4. nerden akıllarına geliyor böyle şeyler :)
    allah acılarını göstermesin canım..

    YanıtlaSil
  5. Hey Allahım yaaa, çok güldürdü beni akıllı sıpacık :))))))

    YanıtlaSil
  6. Ay çok alem oluyor bu çocuklar.Benimkilerin de var böyle parlak cevapları.Yerim onu benn::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET. BU PARLAK CEVAPLARI ONLARA HATIRLATMAK GEREKİYOR...

      Sil
  7. :))) aman herşeyden kalalım oğulsuz kalmayalım:)) tam yemelik

    YanıtlaSil

1