15 Nisan 2015 Çarşamba

ÖNCE VE SONRA.........

oğlumun başına gelenler....
yakışıklı olmak adına  yapılan hareket sonucu oğluşumun başına böyle bi şey geldi ve sonuç...
nasıl olmuş anne dediğinde ki cevabım ne olabilir acaba ...
-çok güzel olmuş oğlum.....
bir kere daha baksan belki fikrin değişir  anne şeklindeki bir konuşma sonucu 
-evet oğlum hatta onları dahada kısa kestiririz bu şekilde asker olursun...
çok sevinçli bir yüz..
ilk başta kreşe gitmek istemedi, hatta benim izin almamı isteyip saçlar uzayıncaya kadar evde kalacaktık....
işte ileride güleceğimiz ilk başlarda uzulduğumuz bir durum...
GÖRÜŞÜRÜZ...

11 yorum:

  1. ayyyy kıyamammm
    oluyo görünmez kaza

    YanıtlaSil
  2. Bir onceki postunda bahsettigin bumuydu yoksa? :) Ayyyyyyy cigligimi duymaliydin:)
    Ama sonrasinda yakisikliligindan birsey kaybetmemis. Bu yaslarda sanirim bunu hep yapiyorlar.
    Iyi biryerine zarar vermemis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mevlüdeciğim bende baska sekilde zararı olmadığına seviniyorum

      Sil
  3. Kıyamam yaa gitmiş güzelim saçlar ama nasıl olsa yine uzayacak üzme kendini. Hem böyleyken de çok tatlı olmuş maşallah... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde eline oklava alıp ben keloğlan oldum demesi yokmu :)

      Sil
  4. Neyse biraz uzasın unutur bu kazayı artık....Neyse ki kendine zarar vermemiş...

    YanıtlaSil
  5. Vallahi çok takdir ettim bravo size, ebevenylik denen şey böyle olur.

    Hiiiiii, o ne öyleee ne yaptın saçına, neeee, yakışıklılık çabası mı, öyle şey mi olur, senin neyine bu yaşta şöyle de böyle de...

    Kendisinin bile gösteremeyeceği olgunluğu bir damlacık çocuktan göstermesini bekleyip, yapamayınca da bizim çocuk aptal, ahraz, özenti, başkasında görüp görüp kendisine ne kılıklara sokuyor demek, işin kolay yanı. Yiğit harcı denilen şey, "aa ne güzel olmuş, aferin, gel hatta daha güzel yapalım biz onu" diyebilmek, çocuğu rencide etmeden durumu düzeltmek.

    Vallahi hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syrano çok teşekkür ederim düşünceleriniz beni mutlu ettii.. elimden geleni yapmaya calışıyorum işte her anne gibi..

      Sil
  6. Sessizce gelip beni takibe almışsınız teşekkür ederim. Ben de sizi aldım:)

    YanıtlaSil

1