12 Mart 2013 Salı

MASUM DURAN CANAVAR DİYELİM Mİ?

bütün çocuklar öyle değil mi.televizyon bakarken, uyurken ya da farklı bişeyi ilk defa gördüklerinde.

çok masum oluyorlar .ama o masumluktan nasıl cin fikirle çıkıyor o da çocuk olmalarının neticesi sanırım. neler yaparlar . yemeğin içine yoğurt koyma, su  içtiği bardağın içine yemeğini koyma çabası,


 yada bunun gibi muazzam şekilde  techizat hazırlamış,  makinanın başına geçilmiş. tabakları sayma cabası.
ne olursa olsun çocukluk güzel  
bazen kızıma kızıyorum.
bir şey söylediğimde onun ne yapacağını veya ne diyeceğini kestiriyorum . nasıl biliyorsun anne ne yapacağımı dediğinde çünkü çocukken bende aynısını yapardım. diyorum .
öyle değil mi? SİZCE

3 yorum:

  1. evet evet su bardağına yemek koyma bizdede var ay bunların hepsimi aynı?
    şu tosbayı ayaklarından ısır eve gidince...

    YanıtlaSil
  2. valla ben şimdiki çocukların farklı ve acaip olduklarını düşünüyorum :)
    benim prensesime benim çocukluğum hiç benzemiyor
    onun algıları çok açık benim öyle değildi
    galiba şimdikiler imkanlarla orantılı olarak daha zeki
    bu arada takibe başlıyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Allah sağlık versin hepimizin evladına ,onların yaramazlıkları bile tatlı.benim ikizlerimde böyle makine karıştırmayı çok severler.bende bloğuma beklerim.sevgiler...

    YanıtlaSil

1