6 Mart 2013 Çarşamba

gelmeyen misafirlerimin kaçırdıkları


hafta sonu misafilerim gelecekti.
ani bir gelişme oldu ve gelmediler. bende o ara bir tatlı yapayım diye düşünmüştüm.
3 farklı içerikten olşuyor.
1=1 bardak şeker+1,5 su bardağı un+3 yumurta+1 kbt tozu kek hamuru yapıp pişiriyoruz.
2=1 kilo süt , 1 bardak şeker, 1 bardak un , 1 yumurta hepsini karıştıra karıştıra  pişirip kekin üzerine döküyoruz
3= 6 çay bardağı su , 1 çaybardağı şeker, 4 yemek kaşığı nişasta 1 bardak portakal suyu pişirip en üste kata döküyoruz.
Üzerine istenilen meyvelerde süs yapılabilir


SONUÇ

8 yorum:

  1. çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Misafirler çok şey kaçırmış ne yazıkki ne kadar güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık uçan balon görüntüsü aldım ben ama yanılıyormuyum

    YanıtlaSil
  3. aa öylede kötü oluyo ama hazırlanıyosun gelmezlerse:((

    YanıtlaSil
  4. Oluyor öyle şeyler, benim de bir keresinde ful yiyecekler hazırken gelmemişlerdi, yanlış anlamalardan filan dolayı, merkür geri gidişinden sanırım, buluşmalar iptal olabiliyor, yanlış anlaşılmalar ya da kendisini yanlış ifadeler falan filan.. ben daha çok duyuyorum o tarihlerde..Neyse ama tatlılar çok güzel görünüyor, bu tarz hafif tarifler tam annemlik, bayılır böyle hafif ve meyveli lezzetlere;) ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
  5. çok lezzetli görünüyor elinize sağlık bu arada tunikte hoş olmuş ilk deneme için. takipteyim:)

    YanıtlaSil
  6. GÜZEL YORUM VE DESTEKDEN DOLAYI TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik güzel görünüyor :))

    takipteyim :)

    seni de beklerim bloguma ;))

    YanıtlaSil

1