18 Şubat 2014 Salı

hadi bakalım buraya çalışanlar -çalışmayanların ilgisini cekecek

arkadaşlar yeni bir ürün olmakla beraber bitkisel bir ürün bu işi yapmak isteyenler benimle irtibata gecebilirler. a38382001@gmail.com. ben kullandım güzel bir ürün yurtiçi bir yapım benim için önemli olan kısımlarından
Politikamız

ERSAĞ Temizlik ve Kozmetik Ürünleri olarak; evsel ve kozmetik ürünleri üretimi yaparak, Network Marketing Sistemi ile müşterilerimize doğrudan satış yaptığımız Pazar payımızda; müşterilerimizden aldığımız öz güvenle onlara sürekli gelişen, yenilenen ve güçlenen bir hizmet anlayışı ile faydalı olabilmek.  
Modern üretim teknikleri ile en iyi şekilde üretim gerçekleştirirken, çeşitli ürün gruplarımızla onlara alternatif ürünler sunarken; Dünya genelinde tanınan, arzulanan ve hedeflenen bir marka haline getirmek.  
Çevreye ve insan haklarına bağlı bir etik ticaret ahlakını benimsemek ve bu amaçların dışında asla değer yargılarımızdan ödün vermemek.  


2 yorum:

  1. hız vermişiz işlere hadi hayırlısı bakalım
    Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
  2. Bu yaz kullandık biz şampuanlarını çok memnun kaldık. hatta Meryem'inki daha bitmedi. daha sonra ne kullandıysam beğenmedim bir daha sipariş versem diyorum bakalım. çok kaliteli ve sağlıklı

    YanıtlaSil

1