13 Şubat 2014 Perşembe

EGE BÖLGESİ 1 BLOGGER BULUŞMASI

EEEEEEE.....
 herkes buluşurda biz buluşmazmıyız :)
tabi su blog dunyasında bizim ilde  tanıdık 2 kişiyiz....
ilk buluşmamız oldu... kendi çapımızda
ilerleyen zamanlarda yine olacak bakalım
burası sevgili arkadaşım evciwomenin evi, bende misafirdim. çok güzel bir gün gecirdik. yaptıklarının tadı bir harika idi....
evide çok güzel.



buda benim gelecek olan yiğene mini bir ceket farklı bir ceket oluyor. daha önce  paylaşmıştım. bitince detayları ile anlatırım.rengi çok hoşuma gitti. bu arada görüşmek üzere BYE



5 yorum:

  1. oy oy blogger buluşması yamışızda haberim yokmuşşş
    2.sini tez zamanda yapalım nasıl olsa 2 kişiyiz...

    YanıtlaSil
  2. evet tez zamanda canım . bi sende bi bende

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten renkleri çok hoş, ellerine sağlık, çok güzelmiş, bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ,blog ziyaretine geldim Hemen.
    Sizinde sayfalariniz cok renkli,konular cesitli .

    Hirkanin rengide cok hos, güle güle giysin yumurcak.Sevgilerle

    YanıtlaSil

1