1 Temmuz 2013 Pazartesi

OYULMUŞ KÜTÜK

merhaba
gecenlerde köye gittik. bir şeylerden birşeyler yapma düşüncesi hep alklımda. annemle muhabbet ederken birden annemin bahçesindeki bu kütüğe gözüm ilişti. ANNE  bu ne dedim. bana  önceden EŞEK YALI imiş dedi.
 YAL: eşek, koyun vs. gibi hayvanların yem yada su içtiği kap olarak tabir edebiliriz.ama ben bunun için içine çiçek dikmeyi düşünüyorum nasıl olur dedim  tabi annem bu   bıyık altı güldü...
benim de şevkimi kırmamak için OLUR neden olmasın yaptıktan sonra dedi.
 bende bunları size göstermek istedim. yuvarlak olanını rahmetli amcam oymuş. yaklaşık 50 yıllık vardır. diğeri dikdörtgen olan da aynı şekilde. farlı fikirlerim var bunlara yönelik  ama inşallah yakın zamanda   dubleks evimizide yaparızda bunları değerlendiririz.
BYE


2 yorum:

  1. bende biliyorum bunları.olur aslında.güzel bir bakım yaptıktan sonra,neden olmasın.şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. bence süper olur otantik bir hava verir
    kolay gelsin şimdiden

    YanıtlaSil

1