24 Şubat 2014 Pazartesi

HEDİYE VE OFİS DURUMU

BAŞLIKTA GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ BİR HEDİYE OLAN BU ÇANTA BUGÜNKÜ BAŞROLÜMÜZ.
AMA MAALESEF :(  BENİM DEĞİL . ÇALIŞMA  ARKADAŞIMIN GÖRÜMCESİNDEN ..
GÜZEL DEĞİL Mİ. AĞZIM AÇIK KALDI GÖRÜNCE 
ÇOK HOŞ BİR HEDİYE .
ZARİF
VE 
KEÇE
EL YAPIMI. İNSAN BUNU KULLANMAYA KIYAMAZ HERHALDE AMA ARKADAŞIM KULLANIYOR ÇÜNKÜ TEMİZLEMESİNİN FARKLI BİR YÖNTEMİ VARMIŞ .
BUNU ELİNE ALSAN YETER HERALDE
BÜYÜK BİR ÇANTA KULLANIŞLI.

BU ÇİÇEKLERDE SEVGİLİLER GÜNÜNDEN KALMA 

HALA CANLILAR ÇÜNKÜ SUYUNUN İÇİNE ŞEKER KATTIM . CANLI DURMASINI SAĞLIYOR.BİLMEYENLER İÇİN SÖYLÜYORUM.
10 GÜNDÜR DİRİ Bİ 10 GÜN DAHA DURAR GİBİ GELİYOR BANA


9 yorum:

  1. nurcana mı gelmiş o çanta harika
    bu aralar hiç görünmüyon kıs nerelerdesin
    öslemedinmi beni
    cumartesi için plan yapalım bir ara...

    YanıtlaSil
  2. CANIM BENİM TUBAYA GELDİ. NURCAN VE BENDE AĞZIMIZIN SUYUNU AKITA AKITA BAKTIK. SENİ ÖZLEMEZMİYİM. AKLIMDASIN. CUMARTESİ İPLE ÇEKİYORUM. TELEFONLAŞALIM.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloguma biraktiginiz yorumu yanlislikla sildim. Kusura bakmayin lutfen.. Bu arada canta gercekten cok zarif:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLSUN CANIM TEKNOLOJİK HATALAR BUNLAR AÇIKLAMAN İÇİN TESEKKÜRLER ZARİFSİN. YORUM İÇİN TESEKKÜRLER

      Sil
  4. muhteşem bir çanta . çok beğendim. o kadar yapılmış kullanılsın zevkle. ne güzel. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  5. öce sana katılıyrum bence de kullansın

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ben geldim takipteyim yorumunuz icin cok tesekkurler daha once dikdiklerim var ysyinlsysmiyorum fotograflamak cok zor birde prova mankeni lazim en yakinda almaliyim galiba hayirli aksamlar

    YanıtlaSil

1