4 Mart 2014 Salı

EVCİWOMENE EV GÖRMEYE GİTTİK....

EVET ARKADAŞLAR AYNEN ÖYLE .
ARKADAŞIMA EV GÖRMEYE GİTTİK. 10-15 BAYAN VE 5-10 ÇOCUK VARDI HERHALDE . AMA SEVGİLİ ARKADAŞIMIN EVİ DUBLEKS OLMASI NEDENİYLE ÇOCUKLARIN BAZILARI YUKARIDA BAZILARI İSE AŞAĞIDA İDİ. GÜZEL BİR GÜNDÜ.
CANIM ARKADAŞIM  MUTLU MUTLU EŞİNLE ÇOCUKLARINLA SEVDİKLERİNLE BİR ÖMÜR GEÇİRMEN DİLEĞİ İLE

TABİ YAPTIKLARI İLE REJİMİMİ BOZDUM BEN
AMA ÇOK GÜZELDİ BURAYA KONULMASI UNUTTUĞUMUZ KARNIBAHAR SALATASI FAVORİMDİ
KEKİN ALTINA KONULAN KREMA  HAZIR KEK HAVASI VERMİŞ VE ÇOK GÜZELDİ



TABİ KIŞIN DOLMASI OLMAZSA OLMAZ

BUDA NURAN ABLANIN YAPTIĞI KATLI KATLI BÖREK ÇOOOKKK  GÜZELDİİ

BU ARKADAŞ BİRAZ BULANIK ÇIKMIŞ 
KENARLARINDA KEDİ DİLİMİ VARDI ORTASINDA KREMA 
ÇOK İYİYDİ


BUDA ÇOCUKLARIN OYNADIĞI  DAĞILAN YAN ODA
4  AYLIK ÖMRÜNDE BU   KADAR DAĞILMAMIŞTIR  HERALDE



BUDA GÜNÜN KONUSU 
ARKADAŞIMIZIN ÇORAPDİVENLERİ
GÜZELDİ... BENCE 

7 yorum:

  1. oy oy amin arkadaşım sizleri ağırlamak çok güzeldi
    herzaman beklerim postta çok cici hani...

    YanıtlaSil
  2. TESEKKÜR EDERİM CANIM BENİM İÇİNDE SENİN EVİNDE MİSAFİR OLMAK GÜZELDİ.RAHATTIM

    YanıtlaSil
  3. afiyet olun Allah muhabbetinizi artırsın! :)

    YanıtlaSil
  4. Of of her şey çok güzel,Allah muhabbetinizi artırsın,afiyet olsun...http://benbuara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ve ziyaretinizle tanıştığıma memnun oldum.Bir süredir blog'uma bakamadığım için yorumunuzu ve gaddet'deki problemi de gecikmeli olarak gördüm.Araştırıp düzeltmeye çalışıcam.
    Ayrıca arkadaşınıza güle güle otur dileklerimle.RABBİM dostluğunuzu bir ömür boyu sürdürmeyi nasip etsin:)
    Herşey harika görünüyor,arkadaşınızın ellerine sağlık:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

1