24 Ocak 2013 Perşembe

dalgacılara YER YOK

bu blog...blog adını ilk defa arkadaşımdan duymuştum ve internet sitesi sandım. içeriğine baktığımda tam benlik dedim. ilkokul öğretmenim bir soru sormuştu ne yapmaktan hoşlanırsın...... cevap: bişeylerden bişeler yapmak demiştim. ve o bişelerden bişey yapma işlemlerini, kafamda tasarladıklarımı, içimden gecenleri bir yere yazmaya, görselleme yapacağım bir yer bulmuştum kendime.
AMA
bu durumu dalga haline getiren , yaptıklarıma ve yapacaklarım hakkında DALGACI tavırla gülenlere,
  BURADA YER YOK .
LÜTFEN KAPI DIŞARI

4 yorum:

  1. yaz kuzum sen dalga geçenleri beraber döveriz
    bazen insan yazmasa çatlayacak gibi oluyor.
    bazende yaptıkların gösterecek birilerini arıyor sen yaz

    YanıtlaSil
  2. çok doğru anlatacak, yaptıklarına onay verecek şeler arıyor insan

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. buna bende katılıyorum
    bunu blogunun bir kenarına ekle

    YanıtlaSil

1