17 Ocak 2013 Perşembe

arkadaşım evci womene hediyeçıktı...



dün öğleden sonra A  YY  ŞŞ  EE  GG  ÜÜ LLL  diye  bir ses geldi kulağıma. yan odadan hem blogdaşım hem iş arkadaşım naciyeydi. Blog dünyasının olmazsa olmazları TIK TIK  dönemi.  Naciye ye hediye çıkmıştı diğer bir blogdaş tan  geldi. Aslına ikimizde dört gözle bekliyorduk. Gelince özenle sarılmış kağıdına dikkat ederek açan arkadaşım gerçekten çok mutlu oldu.
       Şu ki sanal olan bir dünyadan eline elle dokunur bişey gelince burada farklı bir hayatın olduğunu bir kez daha anladık. Bu hediye benim için  sanal alemdede  dostluklar kurabileceğimizin bir kez daha farkına vardırdı. İnsanlara güvenmenin sadece bir imza karşılığı yada bir ücret karşılığı olmadığının bir göstergesi idi bence....
      Neyse çok güzel şeyler geçiyor içimden ama yazıya dökemiyorum. fazla böle bir becerim yok .  Anlayanlar anlamayanlara aktarsın lütfen......

3 yorum:

  1. merhabaa :) ben geldim... arkadaşın hediyelerini güzel günlerde kullansın inşallaah..
    bende seninle anı fikirdeyim..hiç tanımadığın bilmediğin insanlardan güzel iki kelime bile duymak çok harika birşey.. sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin mine yeni izleyenler ben mutlu ediyor .çok eni olduğum için sanki izleyiciler olmayacakmış gibi geliyr

      Sil
  2. merhaba kesinlikle katılıyorum sana bende aynı şeyleri hissetmiştim..
    ama bende seni bekliyorum ya bloğuma :))

    YanıtlaSil

1