17 Şubat 2013 Pazar

köfte ortası yumurta.....

nerden aldım bu fikri bilmiyorum ama gördüğüm şeyleri bana uygunsa hemen denemek isterim.
eee bende de iki dünya tatlısı var.
bu tür farklı ve besleyici yemekler uygun.
  içi nasıl istiyorsanız. 
tabi ben çocuklar için yaptım bunu.
içine havuç, patates, kaşar ve diğer köfte malzemeleri koyup hamburger köftesi gibi yapıp önce bir tarafını pişiriyorsunuz ikinci tarafa cevirmeden bir çay bardağı ile ortasını delip yumurtayı hoop içine...
sonra tabaklarda servis olabilir ki ben öyle yaptım.
hamburger ekmeğinin arasına olabilir.
rejim yapanlar için içine rejimlik malzemeler olup salata yanına olabilir....

5 yorum:

  1. Değişik bir sunum olmuş.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık güzel bir sunum olmuş.Yumurta ve köfte yakışır birbirine

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık.Sitenizi izliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Pratik birşey denemekte fayda var.

    YanıtlaSil
  5. hımm hem pratik hem lezzetli görünüyor.yazdım defterime.afiyetler olsun..

    YanıtlaSil

1