12 Haziran 2014 Perşembe

NE TELAŞ NE TELAŞ......

 MERHABA arkadaşlar.dediğim gibi bir telaş bir telaş tı dün anlatamam. pembenin  doğum günü aslında 2 temmuz amma ve lakin arkadaşları ile kutlamak isteyince.....   apar topar dün belli olan bir doğum partisi olunca iş başa düştü....önce markete sonra eve.... herşey bu poşetlerle başladı arkadaşlar açıldıkça içinden yapılması gerekenler bir bir düştü  tezgaha....


ilk önce bu pastayı yaptım .içine normal bir pasta kreması hazırladım .iki ölçü den  yarısını içine yarısının içinede  yarım bardak su+2çorba kaşığı nişasta-3 çorba kaşığı şeker-bir tatlı kaşığı oralet pembe oralet.....
hazırlayıp. tekrar karıştırdım. oldu bana pemde ust malzemesi .......
sonra üzerindeki yazılar içinde nişasta şekre kakao karıştırıp poşete koydum yazıyı yazdım....
NASIL OLMUŞ
SONRA LOKUMLU KURABİYE YAPTIM .bendeki lokumlar büyük olunca  4 e boldum  tarifini internetten buldum.baktım yarısı ile 20 tane falan çıktı gelecek olanlar en fazla 10 tane tahminim...... 


kalanın işçine yulaf ezmesi + kakao+biraz pudra şekeri koyup bu şekilde yoğurdum bu daha güzel oldu....BENCE..

işte böyle ya ama çok yoruldum kızımada değer diye düşünüyorum...yattığımda 1-30 falandı. sabahta mavinin sesi ile uyandım 06-00 falandı.

yani neymiş arkadaşşlar bir kez daha öğrendimki sen ne kadar yorulursan yorul onların yuzu gulunce sen daha mutlu oluyosun 
canım kızım benim .. yuzundeki gulumseme hiç gitmez inşallah..




8 yorum:

  1. elinize sağlık ne güzel bir pasta yapmışsınız

    YanıtlaSil
  2. afferin beni arkadaşıma
    ne yorulması onlar bişi isteyince insan yorulurmu hiç
    cık cıkcık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ARKADAŞIM TEŞEKKÜR EDERİM. DEDİĞİN GİBİ İNSAN YORULMUYOR SADECE YATAĞA YATINCA BELİNDE HAFİ BİR SIZI SONRA GEÇİYOR ZATEN OPTUM

      Sil
  3. İYİ Kİ DOĞMUŞ GÜZEL KIZIN YAŞLARI UZUN OLSUN İNŞALLAH, ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil

1