15 Ocak 2014 Çarşamba

TESEKKÜR POSTU

merhaba herkeslere   
byantigone blogunun sahibi  çekiliş yapmıştı
 bilenler bilir. 
işte o  çekilişte bana cıkanlar bunlar cidden çok mutlu oldum .içinde çok güzel model ve kalıplar var... burdan tekrar tesekkür ediyorum .
böylelikle blogların ne kadar canlı ve aktif olduğunu bir kez daha görmüş olduk.


bu tatlı şey ise canım arkadaşım evciwomenin benim için yapmış olduğu  cüzdan.
 buradan sevgili arkadaşıma bir kez daha tesekkür ediyorum .
 hatırlanmak ve sevilmek güzel tabiii..
aramızdaki arkadaşlık bağlılığının bitmemesi ümidi ile .....


4 yorum:

  1. canım hiç önemli değil seviyorum seni
    bağımız kopmayacak tabi şu sınav bir bitse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım su sınav bitse akacağım gezmelere bağımız güçlenecek arkadaşım

      Sil
  2. güzel günlerde, keyifli dikişlerde kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. inşallah yaptıklarım hoş olurda paylaşırım

    YanıtlaSil

1