8 Nisan 2013 Pazartesi

üzgünüm anne anneanne olamayacsın

normalde çocuklara  büyüyünce ne olacaksın deyince normal cevap olarak. doktor, polis, falan der. oğluma aynı soruyu sorduk gecenlerde  ben büyüyünce baba olacağım dedi. am şey önce bir iş sahibi olman gerekiyor falan dedik. tabi anlayacağı dille. cevap arkadan geldi. önce baba olcam sonra araba sürcem.aman dedim bende sen baba olursan bende babaanne olurum oh  ne güzel torun severim dedim.
konuşmaların hepsine şahit olan kızım üzgün bir sesle  anne üzgünüm ama hiç bi zamam annneanne olamayacaksın dedi. şaşkın ifademle neden ama deidğimide
cevap gec kalmadı tabi
çünkü ben hiçbizaman evlenmeyeceğim.

7 yorum:

  1. Oyy tatlım benim niye öyle söyledi ki?Sizden ayrılmak mi istemiyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. 15 16 yaşına girsin bakalım.yavaş yavaş o fikir yerini evlenebilirime bırakıyor.iki kardeş maşallah çok tatlılar

    YanıtlaSil
  3. BUTİK RABİA: OLABİLİR ASLINDA
    FATMA BAŞARAN: DOĞRU DİYORSUNUZ .
    BTÜN ÇOCUKLARIN ALLAH KADERLERİNİ GÜZEL YAPSIN .

    YanıtlaSil
  4. benimkide anne senden ayrılamam ben evlenmicem diyo ama görcem ben onları bi büyüsünlerde :))
    bende öle diodum anneme :))

    YanıtlaSil
  5. kariyer yapıcak herhalde :)

    YanıtlaSil
  6. evet idealist bir kızınız var sanırım ufakken bende öle derdim ama evlendim ama çocuğum olmuyor demekki biliyor gibi konuşuyormuşum rabbim korusun evladınızı anneanne ve babaanne olmayıda nasip etsin

    YanıtlaSil

1