10 Nisan 2014 Perşembe

KARIŞIK

MERHABA arkadaşlar ne zamandır yazmıyorum ..(sanki beni gözetleyenler var gibi bende) neyse ben biliyorum ne zamandır yazmadığımı ve ne zamandır da bloga ugramadım . çünkü işlerim yoğun olmakla  birlikte birde yeniden sınav dönemim başladı ne yazık ki (dualarınızı beklerim efenim)
ondan sebep ki size karışık bir post hazırlamak istedim.

akşam saatleri bizim iş yeri ve sehpamıızın üstü

her ay  doğum günü kutluyoruz . tabi yaş itibari ile herkes bi 30 un üstinde olunca adil olalım eşit olalım diye herkesin pastasının üstine 4 mum .

yaşadığımız yer küçük bir şehir büyük memleketlerde yaşayanlar bundan da zevk alınırmı diyebilirler haklı olarak. ama değişik bişey geldi bize tabi halk olarak. evimize yakın bir yer gözetleme kulesi

buda yukarıdan bakışı bu parka iş yerim ve evim çok yakın. çocujları inşallah 19-20 nisandan (sınavdan )sonra dahada çok buraya getirmeyi planlıyorum 

bu da canım oğlumun yaramazlıkları  her çocuk gibi ufak bir su birikintisine ŞAP diye basmayı sever o da

kızmı voleybola gönderiyoruz.inşallah göbücükleri gider . yazık yavrum çok üzülüyor ya. buradan yemek yemeyen çocuk annelerine sesleniyorum yemeyince ölmüyorlar. normal sartlarda.
 benim kızım pilav ağırlıklı çok beslendi. bende çalıştığım için çok fazla yanında olamadım . sonuc şu anda pek te iç acıcı değil ama yapıcaz bi şeyler artık . göbüşü istemiyoruz. hemde sporla tanışmasını istedim.

ve öğrencilik hiç bir zaman bitmeyecek bunu anladım . kızımın ödevlerini kontrol ediyorum.sonrada allah izin verirse oğlumun .....
neyse arkadaşlar kısa zamanda yazıyorum bunları. yanlışlar varsa affola herkese iyi günler.....
 GÖRÜŞMEK ÜZERE BYE



2 yorum:

  1. gözetliyoruz tabikiiii
    bak bakalım kuleden benim evi bulacakmısın şu sınavın bitsin affetmeyelim artık gezelim tozalım:)
    nası tozacaksak...

    YanıtlaSil
  2. 4 çocuk 2 kadın ancak elimize bir kova toz alır sağa sola atarız canım .... napalım ...

    YanıtlaSil

1