10 Haziran 2014 Salı

oh be sınavlar bitti.....

sınavlar bitti..nasıl mı geçti alasulu diye bir tabir vardır.... işte öyle...e napayım elimden geleni yaptım . mavim hasta oldu. kreşe göndermek istemedim..
















 (anne kreşte iken ben seni çok özlüyorum) demesi üzerine hiç gönderilirmi... canım benim....
ilk gün sınav calışacağım ya... recellikler geldi onu yaptım...sonra hastalık derken çokta çalışamadım...


















allah hayırlısını nasip etsin artık napalım. seneye geceriz.
egede yaşadığım için köyde bağ var. (gerçi heryerde vardır da) neyse üzüm pekmezi yaparken rahmetli amcam İMZALADIN MI .. İMZALA BAKAM  derdi anneme hep bu nedir derdim
















 meğer tabağa koyup çizgi çekmekmiş. birleşince olmazmış pekmez. birleşmeyince olurmu.. bende recelimde denedim tuttuuuu




















üste çıkan köpürcükleride aldık.













kızımın pazardan aldığı küpeli. bir tane çıktı o da 1 hafta sonra düştü. ama renkler ya harika....







sınav bitti çocukları parka götürdük.  bu anın 20 dakika sonrası felaketti. nohut büyüklüğünde dolular yağdı....tenelede su girdi daha beklemede HAYIRLISI ARTIK NAPALIM...


GÖRÜŞMEK ÜZERE BYE

7 yorum:

  1. oiiiyi okadan çileği sen mi yicen?
    bak çok tatlı olursun.haaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun iyidir umarım maviş artık. Reçel zamanı geldi bende hala hareket yok :)) Kolay gelsin. Lezzeti bol olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM ARTIK İYİ BOMBA GİBİ.....EVET RECEL ZAMANI GECİYOR DİYE 1 HAFTA SONRASINA BIRAKAMADIM KURTULDUM. DAH KIŞTAYIZ AMA NE YAZIKKİ KIŞ YİYECEKLERİMİZİ YAPIYORUXZ

      Sil
  3. bende bir mimin var uğrada al:)

    YanıtlaSil
  4. Üstte kalan o köpüklere bayılırım ben :)

    YanıtlaSil

1